fail = win

19 november, 2008

“Upgrade software iPhone?” vroeg mijn iTunes me toen ik mijn iPhone inplugde. “Waarom niet,” dacht ik. Om tal van redenen zo bleek tien minuten later: SIM-kaart niet compatibel, dus lock down, pwnage tool vindt ipsw files niet en iPhone laat me enkel toe noodnummers te bellen. ‘Fail van formaat’ was de diagnose.

De dokter van wacht sloeg haar hoofd op de tafel en bleef behandelingen voorstellen. Zonder resultaat.
“Ga maar slapen,” zei ik.
“Ja, maar! The poor iPhone patient!” gilde ze.
Ik nipte en zette een muziekje op. “Als het nu niet lukt, dan een andere keer. Dan maar geen telefoon. Het is goed even niet bereikbaar te zijn.”

Ik weet niet wie er teruggekomen is uit Mexico, maar ik vind’t een toffe.

4 Reacties to “fail = win”

  1. Sigrid said

    I think iPhone needs to stay at the iPhone clinic

  2. Huug said

    *Grin* de eerste IPhone user die happy is omdat het dink niet langer werkt. De “kapok-in-panne-feature”. Ik geef toe, het is een wreed zalige feature.

  3. AnamCara said

    Zoveel wijsheid in 56 dagen… B├║ssen zouden ze ginder lamagewijs moeten droppen ;o)

  4. Stijndc said

    Mooie diagnose. Een mens leert duidelijk relativeren na zo een avontuur, dat vind ik knap. :)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

