Bek.

17 november, 2008

Terug ‘thuis’ na 56 dagen. Ik ben nog niet helemaal aangekomen. Mijn lijf schakelt tussen de zeven uren verschil. Het lijkt niet te snappen waarom het plots donker, koud en somber is.

Ik mis het licht.

Ik mis mijn roedel.

roedl (by lamazone)


Gelukkig zitten ze nu maar op een paar uur van hier. En ik voorlopig nog op een paar uur van hen.

Mick & Wout (by lamazone)

8 Reacties to “Bek.”

  1. Linn said

    Amai, de tijd vliegt.

    Ik hoop dat je snel weer kan wennen aan het Belgische leven.

    Bedankt voor de leuke verslagjes van je reis. Ik heb ervan genoten.

  2. Het is hier vandaag ook maar fris als dat U een beetje kan troosten.

    Was getekend

  3. miquell said

    de roedel doet pogingen het gat te dichten,
    vooral Jef is van slag.

  4. Stijndc said

    Welcome home.
    Goed pak frietjes (zoals aardling al zei) :)

    Super foto trouwens!

  5. Fiedelewie said

    Geen coole Mexicofoto’s meer! Desalniettemin: welkom terug!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

