My life. Part 3.

11 november, 2008

Het waait. Hard. Zand vliegt op. Palmbomen zwaaien.

Onrust.

Terugkeren in minder dan 5 dagen naar een land dat ik verliet om te zoeken.

Ik heb gevonden en weet dat niets nog hetzelfde zal zijn. Ik allerminst.

emerge (by lamazone)

Ik kan niet wachten om eraan te beginnen…

13 Reacties to “My life. Part 3.”

  1. Tantieris said

    Succes … ik zal je missen morgen op BGGD9. Groets, ook aan alle Belgische Mexicanen in de buurt.

  2. Amai zeg, benieuwd om je terug te zien.

  3. Stijn said

    Wanneer is de foto-avond? Ook: +1 stem voor svhj. ;-)

  4. lamazone said

    @tantieris: jammer dat ik het twee keer moet missen. veel plezier!
    @bart: lol
    @peter: ik ben helaas nog steeds niet gegroeid.
    @stijn: ow! zo lief ^^
    fotoavond, eh… Als ik een selectie heb gemaakt, want 7000 foto’s zijn wat van het goede teveel.

  5. U hebt gevonden! De rest is bijzaak.

    Was getekend

  6. Dat blijft hier spannend! Ik kijk al uit naar het vervolg! :)

  7. Dat is nu eens een goeie ingesteldheid!

  8. Dion said

    Man, man, the good life..!

  9. Aïda said

    Ik kijk daar bewonderend naar op: mensen die gevonden hebben wat ze zochten!

    Succes.

  10. Ania said

    Proficiat.. van een zoeker.

  11. Fototineke said

    Helemaal veranderd? Ik kijk er al naar uit om de nieuwe lama te ontdekken. Ik vond de vorige al leuk. Dus als de nieuwe nog beter is…

  12. lamazone said

    @koen: jij niet alleen.
    @tineke: misschien valt het je niet eens op…

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

